پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205091
بايد نتايج ستاد رفع موانع توليد در عمل نمودار شود
تاریخ انتشار : 1395/03/09 16:56:45
نمایش : 1809
استاندار چهار محال و بختياري گفت: انتظار داريم فعالان و دست‌اندرکاران ستاد رفع موانع توليد همه تلاش خود را در جهت تحرک قوي‌تر در اين ستاد صورت دهند و اين تحرک هم در گزارش‌‌ها از نظر تعداد واحد‌هايي که مشکل‌شان حل شده است وهم از نظر پيگيري مصرانه در زمينه رفع مشکل واحدها باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي اين استان مديريت و برنامه‌ريزي را سازماني بسيار کليدي و حساس دانست و تاکيد کرد: در دستور‌العمل سازمان مديريت و برنامه‌ريزي سرنوشت بودجه و چگونگي مصرف آن تعريف شده است و مي‌توان يکي از دلايل مهم بودن آن را همين امر دانست.

وي تصريح کرد: اشراف بر وضعيت اقتصادي، فرهنگي و سياسي کشور، تسلط بر آيين‌نامه‌ها و کليه امور مربوط به بودجه، توانايي تامين بودجه از منابع مختلفي چون منابع مربوط به مديريت بحران، ماده ۱۰ و ۱۲، ماده ۱۸۰ و... از جمله توانايي‌هايي است که رئيس اين سازمان بايد داشته باشد.

وي چالاکي، قدرت چانه‌زني، ارتباطات قوي در سازمان‌ها و دستگاه‌ها چه در سطح کلان و چه در سطح استان‌ها و... را از ديگر عوامل در موفقيت رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي دانست و ادامه داد: اميدواريم امسال اعتبارات ماده ۱۸۰ اين استان ابلاغ شود تا بتوانيم شاهد يک تحرک قوي در پروژه‌هاي عمراني و اقتصادي باشيم.

سليماني بيان داشت: ۲۴ سياست کلان، ۱۲ برنامه و ۶۰ مصاديق اقتصاد مقاومتي تاکنون مشخص شده است و از دستگاه‌هاي مربوط به اقتصاد مقاومتي در اين استان انتظار داريم گزارشي پيرامون عملکرد دو ماهه خود درخصوص پرروژه‌هاي انجام شده، پروژه‌هايي که شروع کرده‌اند و... به اين ستاد ارائه کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري به لزوم ارائه گزارش از سوي جهاد کشاورزي در زمينه توسعه باغات، شيلات، کشت گل محمدي و... درسال ۹۵ اشاره و افزود: هدف ما توسعه استان است نه پيشرفت فرد خاصي و از اين‌رو مطرح کردن اعداد و ارقام واقعي بايد در برنامه دستگاه‌ها قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: انتظار داريم فعالان و دست‌اندرکاران ستاد رفع موانع توليد همه تلاش خود را در جهت تحرک قوي‌تر در اين ستاد صورت دهند و اين تحرک هم در گزارش‌‌ها از نظر تعداد واحد‌هايي که مشکل‌شان حل شده است وهم از نظر پيگيري مصرانه در زمينه رفع مشکل واحدها باشد.

سليماني ايجاد وقفه در کار سازمان مديريت و برنامه‌ريزي را غيرقابل قبول عنوان و بيان داشت: بايد همه دستگاه‌هاي فعال در اقتصاد مقاومتي عملکرد دو ماهه امسال، برنامه‌هاي سال اقتصاد مقاومتي و عملکرد دو سالي که در زمينه اقتصاد مقاومتي فعاليت کردند را تا پايان امروز به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي ارسال کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html